Програма монументального синтезу в архітектурі церкви с. Вислобоки на Львівщині: регіональна ідентичність в умовах міжконфесійного пограниччя XVIII століття
Ключові слова:
Монументальний синтез, бароко-рококо, іконографія, іконологія, регіональна ідентичність
Анотація
Досліджується мистецький ансамбль церкви с. Вислобоки, побудованої 1762 р. стараннями дідича села Казимира Правдича під опікою Львівського єпископа Льва Шептицького. Зосереджено увагу на збереженому в інтер’єрі споруди унікальному стінописі стилю бароко-рококо, ідейна програма якого укладена з акцентом на уславленні засновника церкви та його дружини Петроніли, що походила з давнього шляхетського роду Путковських гербу Наленч. Обґрунтовано, що іконографічні та художньо-виражальні особливості зображень зумовлені специфікою культурно-конфесійного пограниччя – взаємодією східного та західного християнського світів.
Опубліковано
2024-06-10
Розділ
САКРАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО